“Maturity has more to do with what types of experiences we had, and what we learned from others, and less to do with life that we live” So be mature...


Tuesday, April 26, 2011

IM BACK....

Assalamulaikum... selamat pagi...
tah kat sape la aku ucapkan semua ni kat tapi tu lah realitinya idup ni... kadang ramai... kekadang kesorangan la pulak macam kes aku skarang ni...
aku kesorangan sbb aku night duty la... argh bosan la plak bile tak bz... bile bZ merungut tak sudah la plak... ape2 pun Im back... into this all blog thingy...

Last skali aku update blog aku ni adalah genapnya pada hari jadi aku yang ke 22... chop... hehe ke 26 lah... dah hampir 4 bulan aku tak tulis ape2 kat sini. aku mmg takde masa even lately my Family pun perasan yg aku mmg langsung tak spent masa utk mereka... benda yg aku tau buat adalah KERJA... KERJA... dan KERJA...

Anyway tu lah hidup aku... kerja dan kerja... baru2 ni aku sign up GYM. Awal2 tu mmg la aku nak pegi setiap masa kalau free tapi skarang mmg aku dah pegi langsung dah dekat sebulan aku tak pegi sampai personal trainer aku tanyer... mane muke aku dah berkurun tak nampak. Bukan ape kalau aku ade mase pun aku lebih suke lepak kat umah n berehat. Tu pun terhad la sgt masa yang ade... ape pun aku akan cube yg terbaik... FOR ME and MY life...


p/s: Like it or not... its me n my life... how selfish was that... huh

No comments:

Post a Comment