“Maturity has more to do with what types of experiences we had, and what we learned from others, and less to do with life that we live” So be mature...


Monday, July 26, 2010

Pearly Penang

Pada 23 Julai yg lepas, aku telah berjalan2 ke Penang... makan angin la kejap katanya... mmg byk angin kat sana smp perut aku pun meragam tak sudah sepanjang percutian itu. hehe... ini ceritanya...

Aku bertolak pada hari Jumaat dari Alor Setar ke Penang pagi2 lagi... 10 pagi tak la pagi sgt kan. Tapi agak pagi la bagi aku yg selalu bgn lewat bile time ari Jumaat ni. Sampai di sana aku ketemu Farah dan rakan2 lain terus menuju ke Queensbay Mall utk menyerbu apa2 yg menarik kat sana. Act tujuan aku pi sana pun utk mengotakan janji aku kat farah... ape lagi, hadiah birthday die la walaupun dah berkurun lama dah ari jadi die tu.


comelnya aku... bulatnya Farah

Bile dapat sebijik handbag terus la die senyap kan... dan aku pula telah mendapatkan sepasang kasut adidas yg sgt meletop adanya. Mmg byk sale dan rambang mata farah, kejap nak jam, kejap nak kasut last2 aku ckp ari tu kan ko nak handbag... handbag sudah...


Lepas penat2 shopping sejak kul 11 lebih smp la kul 4 ptg, baru la kami lepak minum kat Starbucks n online kejap.... smp la ke malam. Dinner kat tepi laut dpn Pulau Jerejak mmg best. Meja makan kami kat atas pasir pantai dekat ngan ombak laut yang gemalai geloranya serta angin yang sepoi2 membuatkan aku tambah berselera n taklan balik walaupun perut aku agak meragam lah pada malam itu.... Sempat gak ronda2 kat Penang termasuklah kat Gurney Drive.


p/s: Botak kepala aku dikerjakan Farah...

1 comment: