“Maturity has more to do with what types of experiences we had, and what we learned from others, and less to do with life that we live” So be mature...


Thursday, September 30, 2010

So Long... Fare Well

Memang gile la sesangat coz aku menulis blog pada waktu begini... It 5.16 am. Serius aku mmg tak tido ari ni... haha. Giler la sesangat. Dah la ari ni bz macam tuttt. balik keje aku antar laundry then antar cuci keter... berejam aku menunggu dan hasilnya amatlah membanggakan. Diam tak diam dah dekat 10 bulan aku di Alor Setar. Conting days n nite in other 20 days... So long, fare well Alor Setar. I will miss this place for sure.

Mmg la tak sabar nak pindah semula ke S Alam which is where i belong... Cant wait to see my mom n friends over there. Im going to start my new life, it will going to be happening and adventurous... ceh macam la aku nak kena masuk utan advencure2 tu... HAK HAK

Anyway satu pengalaman yang amat menyeronokkan, suke duka aku di Alor Setar ni byk mengajar aku erti kehidupan perantauan di tempat orang. Aku mmg bole hidup walau letak di mana saje tapi hakikatnya susah senang perit dan jerih aku saje yang tahu. Kepada semua yang telah terlibat dalam penghidupan aku sepanjang berada di Alor Setar ni... aku ucapkan terima kasih kerana sudi selitkan diri aku dalam kehidupan korang... mesti pengalaman yang MANIS kan... tp pahit pun sure lah ADO... Aku nak minta maaf banyak2... I will miss u guys...


p/s: Hang pasai Apa??? hek hek... antara lorat utara yg melekat kat aku

No comments:

Post a Comment