“Maturity has more to do with what types of experiences we had, and what we learned from others, and less to do with life that we live” So be mature...


Saturday, March 6, 2010

Happy birthday Baby F...

Firstly aku nak ucapkan selamat Hari Jadi pada my no 1 best friend ever... Baby F... a.k.a. Farah atau juga dikenali sebagai dobok. Semoga panjang umur dan murah rezeki.

Kejadian men'suprise'kan farah terjadi pada 27 Febuari yang lepas. Farah memang terkena habis2san. Citer die mcm ni... Pada hari tu kami semua keluar beramai2 ke Perlis dan menikmati keindahan alam. aku ada mengura-urakan pd farah yg kami akan sambut birtday die. Die mcm dah exited dan sehinggalah ke malam hari, kek yg diharapkannya tak muncul tiba. Nampak wajah kekecewaannya terpancar jelas... Dekat pukul 11 aku hantar Farah kerumahnye dan Zarin n kawan2 lain naik keter lain dan buat mcm tak tau jer. Farah dlm hati tertanyie... Takde birthday suprise utk aku ke??? sob sob...

Selang beberapa minit selepas aku hantar Farah... Ting Tong... loceng umah farah berbunyi dan adik die yg bukak pintu. Kami suruh adik die senyap2 panggil die... Lepas tu...

SURPRISE....

Aku, Zarin, Teah, Momoi, Jijah & Zaida buat supprise utk die dengan sebiji kek kat depan pintu umah die, tgh malam buta. Gilez kan. But best tgk muke farah yg mmg terkejut dan kegembiraan.

HAPPY BIRTHDAY BABY F...

1 comment:

  1. besnyte...
    nk gak suprise mcmni..
    teharu seyh kalo dpt..!

    ReplyDelete