“Maturity has more to do with what types of experiences we had, and what we learned from others, and less to do with life that we live” So be mature...


Saturday, March 13, 2010

KL... Im going to miss YOU

Agak lame aku tak update blog ni... bz sesangat ngan kejer. Hari2 aku kejer sampai kul 9 malam. Letih mmg letih tapi bile pikir duit masuk, aku kuatkan semangat jer. Heheh. Seminggu aku kat sini rasa macam kejap jer. KL... Im going to miss you...

Since aku kat sini pun, aku tak kemana2. Just pi kejer n balik kejer jer. Penat ler. Kawan2 aku semua cuti semester lepak2 kat umah merehatkan diri tp aku bekerja keras. But I like it so much. If fullfilled my needs dan rasa puas coz aku mmg tak suke buang mase duk umah membesarkan badan. Lepas gak rindu2 ngan kawan2 kerja aku. Happy gak walaupun dpt spent kejap je ngan mereka semua... mesti diaorg rindu kat aku. Hehhehe...

Sepanjang minggu ni gak ibu aku ade bersama aku. Walaupun die kadang2 takde malam tp slalu gak die ade. Setiap pagi ade je nasik goreng Ibu tapau utk aku. Shok2. Hehehe. You the best mom. Mesti aku rindu nasik goreng mak aku, rindu bilik aku, rindu tempat kejer n rindu semua org yg ade kat sekeliling aku.

Tapi aku lagi rindu kat kawan2 aku kat Kedah, Bilik aku kat sana, dan jugak org2 utara tu ler. Lame tak jumpe n lepak same. Esok aku akan ke Manjung dulu utk seminggu then baru bleh balik Alor Setar. Nak wat camne dah pasal kejer... ikut jer la. Tak sabar nak balik Kedah... wait for me ok... be there soon.


p/s: Nak mintak maaf kat semua org kalau aku ade terkasar bahasa aku lukakan sape2. Aku insan biase dan tak perfec. Just be my self...

1 comment:

  1. umm insan biase..x lepas dari kesilapan..x slah laku an kesilapan sbb ia mematang kan diri..
    i also will miss u damn2 much..
    tcre..
    study tol2..

    ReplyDelete