“Maturity has more to do with what types of experiences we had, and what we learned from others, and less to do with life that we live” So be mature...


Wednesday, April 21, 2010

Accelerated heartbeat... WTF

Sekarang ni aku mmg tengah panas... ni bukan cerita pasal cuaca ke ape tapi hati aku mmg betul PANAS. Aku paling pantang orang carik pasal ngan aku. Aku diam jer bile aku terima msg ckp hati aku ni busuk la ape la... aku diam jer coz aku taknak buat kecoh. Nak tarik muke tarik la panjang2. Ade aku kesah.

Tapi bile duk serang aku lagi ckp benda2 yang aku tak buat ni dah kira MELAMPAU... plzz respect sikit org. Jangan carik pasal ngan aku. Kang kena sampai nangis aku buat. Bukan pe, kalau aku tgh marah kang depan2 org jer aku sound. Aku paling benci orang terutama pompuan yg bersikap terlalu overactive menyebabkan aku hilang respec terhadap perempuan tu. Aku sgt menyanjung wanita sebagaimana aku menyanjung ibu aku yg membersarkan aku tanpa ayah dengan kelembutan dan penuh sabar. Tp bile aku jumpe pompuan yg overactive a.k.a. over acting, mau aku tak melenting.

Aku bersabar je bile aku dgr citer2 kat blakang aku si dia duk mengata aku mcm2 dan aku rase marah dan sedih sgt sbb aku dah anggap die kawan aku. Tp bile dah jd mcm tu aku pun takde nafsu nak kawan ngan si dia lagi. Aku pendam n diamkan buat mcm tak tau jer. Aku ni jenis yg marah kejap je then kalau aku diam terus je aku lupe menda2 tu....

Tp bile dah serang aku bertubi... nak senyap lagi ker??? Ckp yg aku tikam belakang kawan... I just telling the truth!!! its about work. Plzz be professional. Selama ni aku kejer tulus ikhlas dan tak penah berkira pun. WTF... Last2 si dia yang mintak maaf. Mmg aku maafkan ko tp thats is dear... ITS OVER

p/s: Hajar... dunt get angry coz i borrowed ur 'Accelerated' term... mmg Nizam punye jantung nak meletup ni. Guyz dunt get me wrong. Si dia bukan Hajar ok... Hajar is my lovely lil sis n die takkan buat mcm tu kat abg die ni. Muahh

6 comments:

  1. hihi I know I'm good with vocabs. Perasan pulak tibe2. HAHA.

    haha bila sekali baca mesti semua orang ingat i gaduh ngan u nih. sbb i kan slaluuuu gaduh ngan u. depan orang ramai pun dah tak heran dah. haha

    dgn sape pun u gaduh skrg, hope u'll get through with this. if once u'd been friends with her, then continue to be one..

    wouldn't it feel lost without one who you called a friend? seeing her face everyday mesti u akan rindu nak gurau2 dgn dia zam..
    reconsider about your thoughts zam..

    friendship never ends isn't it?

    ReplyDelete
  2. i cant take it anymore hajar...
    its really over the limit
    u kenal i kan
    i tak penah marah org lama2
    tp kali ni i betul2 sakit hati n keciwa
    i knoe who is friend and who was not

    ReplyDelete
  3. sbr jelaa..
    xsume org leh time kite..
    sbr kan separuh dari iman..
    chill k abg!

    ReplyDelete
  4. wey mek ja..pesal hg pvt belog hg
    x dpt la ak folo entry2 comel hg..sob2

    ReplyDelete
  5. owh shu... menyampai pesan kat sini la plak ye

    ReplyDelete