“Maturity has more to do with what types of experiences we had, and what we learned from others, and less to do with life that we live” So be mature...


Thursday, April 15, 2010

Saccharine Memory... My Prom Nite

Selain daripada mengUPDATEkan kisah terbaru dalam hidup aku... aku juga nak amik kesempatan memahatkan memori2 terindah aku sebelum2 ni. Just want to share my saccharine memory...My prom nite 2009.

Prom nite ni diadakan secara gilang gemilang (ayat tak hengat) pada 10 october 2009 yang lepas. Agak basi la gak citer ni, tp aku suke jer nak tunjuk pic aku n kawan2 aku yg comel2 tuh. HUH ya la tu.... Anyway Prom ni first time diadakan oleh Uni kami dan ianya diadakan kan Grand Ballroom Hotel Impiana Causarina Ipoh Perak. Dan lagi specialnye ialah, aku buat performance menyanyi... gamble gile aku. Anyway semua berjalan lancar n crowd sumua nyayi skali ngan aku... Mmg havoc giler prom ni dari segi performance yg disediakan, props dan lain2 lah... enjoy the photo.

Prom date aku... Mek Jar


Sakan aku melalak...Pic tak clear! candid katanye

Vassss....

Crowed mmg best n spoting giler... aku kat mane tah





p/s: Party... Party... Party

7 comments: