“Maturity has more to do with what types of experiences we had, and what we learned from others, and less to do with life that we live” So be mature...


Tuesday, April 6, 2010

Miss Him So Much...







Rindu la kat kucing kesayangan aku ni... name die Teddy. Skarang kakak aku yg amik tugas bela dia. Mesti die rindu giler kat aku gak kan... Smalam aku nampak kucing kena langgar... then kawan die tgk je kat die. Mereka kat tengah jalan dan nasib baik aku nampak dan tak langgar keduanya sekali. Sedih aku tengok kejadian tu. Kucing tu setia dan meratapi kepergian kawannya dan menanti ajal untuk terus bersama. Itulah erti persahabatan sebenar. Mesti diorang terus masuk syurga... nasib kita tak tau lagi mcm mana kan. Mengenangkan kejadian ni aku terus teringat kat Teddy. I miss u so much....



p/s: Teddy jgn nakal2 tau. Nanti aku balik aku belikan tikus mainan... hahahah

2 comments:

  1. oh penggemar kucing upenye..
    suke bulu2 erk...
    haha..
    comei je!
    mcm tuan die..

    ReplyDelete
  2. hheheeh... suke peluk2 die smp die menjerit2
    haha
    shok

    ReplyDelete