“Maturity has more to do with what types of experiences we had, and what we learned from others, and less to do with life that we live” So be mature...


Wednesday, April 7, 2010

PANAS!!!


Ni bukan la cerita PANAS actually... tp cuaca sekarang ni mmg sangat panas. Aku pun tak tau kenape. Tp hujan ade jer turun. Maybe global warming kot. Hmm, lately aku susah giler nak tido malam. Adakah aku mengalami simptom Insomnia atau aku dah terlebih tidur petang. Jawapannye, aku pun tak sure tp keadaan yg PANAS ni mmg buat aku tak selesa utk tido. Bile aku atas katil akan mengambil masa yg agak lama utk lelap. Bile aku terjaga tgh2 malam plak aku dapati katil aku basah seh... bukan la aku kencing ok, tp aku berpeluh sakan. Kipas tu 24 hour on jer. Tp tu la, cuaca mmg la PANAS....

Minggu ni mmg sgt membosankan bagi aku. Tak byk aktiviti aku buat pun. Just pegi kejer, balik kejer, makan, tido petang, siapkan assingment dan exercise langsung tak buat. Aku pandang dumbbell aku tu mcm berat semacam jer so aku lebih rela membarinkan badan atas katil dari mengangkatnye.... Ape nak buat ni, aktiviti hidup aku lately mmg takde. Weh aku kalau mcm ni lame2 mmg leh jadi seorang yg membosankan sedangkan aku seorang yg happy go lucky dan ceria. Hahah... anyway aku kena habiskan lagi 5 minggu kat Alor Setar ni dan aku akan berhijrah ke KL utk 6 minggu. At least ade gaklah perubahan kan...

Pade kawan2 aku di luar sana, sayangilah bumi kita coz dia pun dah semakin tua. Aku pun tak tau nak buat camner lagi utk mengajak kawan2 ku menyayangi bumi ni coz aku pun mcm korang gak. HEHHE...


p/s: Bumi... sejuk la sikit, aku nak tido payah ler. Kuang3

3 comments:

  1. bukan kencing.. mimpi basah ye.. hehe :D

    ReplyDelete
  2. dgn panas tu dah rase mcm jogging 10km..
    hehee..
    dok dlm peti ais bru sejuk..
    hehe

    ReplyDelete
  3. tu la... rase nak letak katil kat dalam peti ais then tido dalam tu

    ReplyDelete